مقالات آرشیو خبر ها
ارزشی فراتر از یک بازیکن...

ارزشی فراتر از یک بازیکن...

ده، درست مانند شماره پیراهن اش، پائولو دیبالا، او بیش از یک بازیکن ارزش دارد. به نظر می رسد که تاثیرگذاری شماره جادویی یووه بر روی نمایش و پیشرفت این جوان آرژانتینی بیش از پیش نمایان شده.

 

حضور او در ترکیب یووه تنها به گل زنی و یا نمایش خوب و قابل قبول اش خلاصه نمی شود، انرژی مثبت و روحیه بالا در کنار نشاط جوانی چهره جواهر یوونتوسی ها در قلب هواداران راه یافته و این اثربخشی مثبت باعث شده تا نه تنها در نتایج یووه به خوبی دیده شود بلکه روحیه تیمی را افزایش دهد و انگیزه رسیدن به هدف را بالا ببرد.

 

هجده گل در سی و یک بازی روند مثبت او را در یووه نشان می دهد، تاثیرگذاری او در بهتر و قدرتمندتر شدن بازی های یووه در زمان حضور او در ترکیب تاکید بیشتری ست برای اینده ای بهتر و روشن تر در دنیای توپ گرد.

 

در این میان بازگشت و گلزنی او در آخرین مصاف یووه تنها به سه امتیاز مهم ان دیدار ختم نمیشود، این برگشت می تواند پاسخ به آن دسته از کسانی که علاقه ای به مقایسه او با مسی نداشتند و در تلاش بودند تا اعتماد و پیشرفت این جوان بااستعداد بیانکونری را با تحت فشار قرار دادن اش از او بگیرند.

 

به نظر میرسد که استعداد پائولو در کنار نشاط و انگیزه خاص او بر تمام مخالفین غلبه کند و در افزایش قدرت او که مطمئنا افزایش روحیه و بالا رفتن قدرت ذهنی را نیز در بردارد، تاثیری به مراتب موثرتر از قبل داشته باشد و موجب شود تا از دیبالا به عنوان رمز اصلی موفقیت یووه در ماه های اینده نام ببرند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: